Mijn meldingen¶
Algemeen¶
Via Tetra Portaal kunt u een overzicht opvragen van de ontvangen eitjes die nog in behandeling zijn. Per melding kunt u vervolgens de status van de afhandeling bekijken en, wanneer gewenst, op een melding reageren.
Om een overzicht van de openstaande meldingen te bekijken start u Bricks Huisarts op en gaat u via het commando PORTAAL naar Tetra Portaal.
Openstaande meldingen bekijken¶
Na het klikken op Mijn meldingen in het menu ziet u links een overzicht/menu met alle opgestaande meldingen.
Klik u op een melding om de melding en de geregistreerde reacties te bekijken. Wanneer u onderaan de melding komt heeft u de mogelijkheid om te reageren op een melding.
Reageren op een melding¶
Wanneer u via Tetra Portaal op een melding wilt reageren, dan kan dat.
Onderaan de melding treft u een formulier, vul hier uw naam en opmerking/reactie in. Om het bericht te versturen klikt u op de Toevoegen knop.
Nieuwe melding aanmaken¶
U kunt vanuit Bricks Huisarts een melding aanmaken door een eitje te sturen, het is daarnaast mogelijk om via Tetra Portaal een nieuwe melding aan te maken.
Wanneer u via Tetra Portaal een nieuwe melding wilt aanmaken klikt u op de knop Melding maken. U krijgt nu een formulier te zien. Vul hier uw naam, het onderwerp en een opmerking/reactie in. Vervolgens klikt u op Aanmaken om het bericht te versturen naar Tetra Support.
We stellen het op prijs wanneer u zoveel mogelijk informatie geeft, dit helpt ons bij de afhandeling van de melding.