Veelgestelde vragen

Kan ik inloggen op Tetra Portaal vanaf thuis of een andere locatie?

U kunt inloggen op Tetra Portaal vanaf thuis of een andere locatie, hiervoor dient u een aantal stappen te doorlopen:

  1. Login op Tetra Portaal met het commando PORTAAL in Bricks Huisarts

  2. Klink in het menu op “Mijn Instellingen”

  3. Kies voor “Wijzig contact informatie”

  4. Pas uw e-mailadres aan

  5. Klik op “Wijzigingen opslaan”

  6. Log uit

  7. Klik op de login pagina op “Wachtwoord resetten”

  8. Vul uw e-mailadres in

  9. Klik op “Verstuur”

  10. U ontvangt nu een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord

  11. Ga naar de login pagina van Tetra Portaal

  12. Login met uw e-mailadres en het ontvangen wachtwoord

  13. Pas uw wachtwoord aan

Vanaf nu kunt u met uw eigen e-mail/wachtwoord combinatie inloggen op Tetra Portaal vanaf elke willekeurige computer door naar https://portaal.tetra.nl te gaan.

Let op

  • Inloggen met het commando PORTAAL blijft (gewoon) werken binnen Bricks Huisarts.

  • U kunt maar een login per praktijk instellen.

De betaalde factuur verdwijnt niet uit het welkomscherm

Wanneer u er voor kiest om uw factuur te betalen middels een bankoverschrijving, dan duurt het minimaal een werkweek voordat de melding van een openstaande factuur uit het Bricks Huisarts welkomscherm verdwijnt.

Heeft u de betaling via iDeal voldaan, dan zal de melding van een openstaande factuur binnen een uur uit het Bricks Huisarts welkomscherm verdwijnen.

Verdwijnt de melding niet binnen de aangegeven termijn, stuur dan een e-mail naar administratie@tetra.nl.


Laatst geüpdatet: 10-03-2025 07:51