Veelgestelde vragen¶
Kan ik inloggen op Tetra Portaal vanaf thuis of een andere locatie?¶
U kunt inloggen op Tetra Portaal vanaf thuis of een andere locatie, hiervoor dient u een aantal stappen te doorlopen:
Login op Tetra Portaal met het commando PORTAAL in Bricks Huisarts
Naar “Mijn Instellingen”
Pas uw e-mailadres aan
Klik op “Wijzigingen opslaan”
Loguit
Klik op de login pagina op “Wachtwoord resetten”
Vul uw e-mailadres in
Klik op “Verstuur”
U ontvangt nu een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord
Ga naar de login pagina van Tetra Portaal
Login met uw e-mailadres en het ontvangen wachtwoord
Pas uw wachtwoord aan
Vanaf nu kunt u met uw eigen e-mail/wachtwoord combinatie inloggen op Tetra Portaal vanaf elke willekeurige computer door naar https://portaal.tetra.nl te gaan.
Let op
Inloggen met het commando PORTAAL blijft (gewoon) werken binnen Bricks Huisarts.
U kunt maar een login per praktijk instellen.
De betaalde factuur verdwijnt niet uit het welkomscherm¶
Wanneer u er voor kiest om uw factuur te betalen middels een bankoverschrijving, dan duurt het minimaal een werkweek voordat de melding van een openstaande factuur uit het Bricks Huisarts welkomscherm verdwijnt.
Heeft u de betaling via iDeal voldaan, dan zal de melding van een openstaande factuur binnen een uur uit het Bricks Huisarts welkomscherm verdwijnen.
Verdwijnt de melding niet binnen de aangegeven termijn, stuur dan een e-mail naar administratie@tetra.nl.