Storingsprocedure

Oplossen storing

Bij het defect gaan van een onderdeel van de Tetra Cluster Server zorgt Tetra Support voor het activeren van de overgebleven server.

Op deze server staat een kopie ter beschikking van de gegevens zoals deze op de defecte server net voor het defect raken stonden.

Hierdoor gaat geen data verloren!

De activatie procedure is binnen een kwartier afgerond.

Vervangen defect onderdeel

Tetra stuurt het nieuwe onderdeel naar de praktijk.

U vervangt deze (onder telefonische begeleiding van Tetra Support).

Doordat de losse onderdelen van de Tetra Cluster Server met slechts twee draden (stroom en netwerk) zijn aangesloten en een duidelijke kleurcodering dragen (paars en geel) is deze vervanging eenvoudig uit te voeren.

Starten update procedure

Nadat u het nieuwe onderdeel hebt aangesloten zal Tetra Support de update procedure opstarten.

Na afloop van deze procedure is de Tetra Cluster Server weer volledig functioneel; zie ook Hoe werkt de Tetra Cluster Server.

Retourneren defect onderdeel

U verpakt het defecte onderdeel in de doos waarin u het vervangende onderdeel hebt ontvangen. Deze doos wordt in overleg met u opgehaald door de Tetra koerier.


Laatst geüpdatet: 28-03-2024