Mogelijkheden & oplevering Bricks WebApp

Mogelijkheden

Uw patiënten kunnen via de WebApp:

  • zichzelf aanmelden wanneer ze nog geen patiënt zijn in uw praktijk;

  • een afspraak maken voor een standaard, video en/of snelconsult;

  • hun chronische medicatie inzien en herhaalmedicatie aanvragen;

  • een e-consult starten;

  • uitslagen raadplegen;

  • contact opnemen via chat.

    Let op

    Patiënten die zich registreren via de Bricks WebApp worden niet automatisch toegevoegd aan Bricks Huisarts, hiermee voorkomt u dat er dubbele registraties plaats vinden of dat ongewenste aanmeldingen direct in Bricks Huisarts worden opgenomen en daarmee uw systeem vervuilen.

    Patiënten die een afspraak hebben gemaakt kunnen via de link in de bevestigingsmail de afspraak annuleren. In het geval uw patiënt op deze link klikt verdwijnt de afspraak uit uw agenda in Bricks Huisarts.

Oplevering Bricks WebApp

Na het aanmaken van uw Bricks WebApp wordt er een e-mail verzonden naar het e-mailadres van de praktijk. Tevens krijgt de praktijk beheerder een e-mailadres met zijn wachtwoord.

Vanaf het moment dat de beheerder zijn wachtwoord heeft kan hij accounts aanmaken voor de medewerkers in uw praktijk door in te loggen om de beheer omgeving van uw Bricks WebApp. De Tetra Helpdesk zal geen accounts voor uw praktijk aanmaken/aanpassen/verwijderen, het beheer hiervan heeft u zelf in de hand.