Checklists

Onderstaande informatie heeft betrekking tot de WebApp, meer informatie over de WebApp kunt u vinden in het hoofdstuk “Bricks WebApp”.

Algemeen

Doorloop eerst onderstaande checklist(s) voordat u contact op neemt met de Tetra Helpdesk voor ondersteuning wat betreft niet ontvangen e-mail, SMS-berichten of andere zaken:

Mail komt niet aan bij de patiënt

Wanneer de mail niet aan komt bij de patiënt controleer eerst de volgende zaken:

  • Klopt het e-mailadres met wat de patiënt heeft opgegeven? Laat eventueel de patiënt zelf het ingevoerde adres controleren.

  • Heeft de patiënt de spam-folder gekeken?

  • Stuur een e-mail naar de patiënt, komt het bericht bij de patiënt aan?

  • Zijn er geen typfouten gemaakt in het e-mailadres? Voorbeeld:

    Juist adres Onjuist adres
    voorbeeld@kpnmail.nl voorbeeld@knpmail.nl

SMS komt niet aan bij de patiënt

Wanneer een SMS niet aan komt bij de patiënt controleer eerst de volgende zaken:

  • Klopt het telefoonnummer van de patiënt? Laat eventueel de patiënt zelf het ingevoerde adres controleren.
  • Bel het geregistreerde nummer in het portaal venster, neem de patiënt op?
  • Heeft de patiënt zijn telefoon uit / aangezet? Het uit- / aanzetten van de telefoon helpt als SMS berichten niet ontvangen worden

Patiënt ziet het bericht niet in “Mijn kluis”

Is een bericht niet zichtbaar in “Mijn kluis” van de patiënt controleer eerst de volgende zaken:

  • Is het bericht vrijgegeven op het communicatiescherm?
  • Is het bericht gekoppeld aan de juiste patiënt?
  • Is onder het kopje portaal op het communicatiescherm de optie “Alle vrijgeven” of “Alleen memo” gekozen?
  • Is het bericht een MEDLAB, MEDSPE of MEDVRY bericht? Ander type berichten worden niet zichtbaar in “Mijn kluis”.